16 marca 2014

18. Wielki powrót :D

Witam was moi drodzy po ponad dwumiesięcznej (o mój Boże ;( ) przerwie. Przepraszam, że tak długo trwało moje ogarnięcie się - przyznać wam się muszę, że ostatnio wpadłam w dołek twórczy i nie pisałam zupełnie nic. Udało mi się jedynie skończyć tekst do Antologii opowiadań. O tym czy się dostałam do wybranych autorów z pewnością was powiadomię niezależnie od tego, czy będzie to mój sukces czy moja porażka. Ale wracając do głównego powodu, dla którego napisałam ten post! Wracam do was! Nowe rozdziały (dwa) są już napisane i czekają na moją, oraz mojej bety poprawkę. Trzeci jest w trakcie pisania się. Trochę jestem zawiedziona sobą, że bez wkręcenia kolejnego wątku pobocznego nie mogłam się ruszyć z miejsca, bo mam wrażenie, że trochę się już ich nawarstwiło, a żadnego jeszcze nie wyjaśniłam... Ale cóż, bywa i tak. Na razie znów przyjemność przynosi mi pisanie Karmen, więc liczę na to, że powoli będę zmierzała do końca. Jakbym się uparła, mogłabym to zamknąć w około 10 odcinkach, ale myślę, że wtedy zrobiłabym to dość mocno po łebkach, a nie chcę tego. Zrezygnowałam jednak z pisania tej historii z nastawieniem na drugi "tom" (bo takowy miał powstać, gdy zaczynałam pisanie). Opowieść będzie miała otwarty koniec i da mi możliwość ewentualnego powrotu, ale szczerze myślę, że ani wy, ani ja już nie będziemy się chcieli męczyć z tą historią ;P W każdym razie moje plany odnośnie bloga wyglądają następująco:

1) Niedługo zmienię szatę graficzną. Postaram się, by wyglądała lepiej, bardziej profesjonalnie. Nie skorzystam z żadnej szabloniarni, bo jakoś nie umiem prosić obcych ludzi o pomoc w takich rzeczach xD Ale jeśli ktoś z was miałby chęć się tym zająć - przyjmę z otwartymi rękami propozycję :)

2) Wiem, że już to mówiłam x razy, ale chcę dodawać częściej rozdziały. Głównie dlatego, że już mnie poważnie męczy bycie leniwą bułą :( Myślę nawet nad ustaleniem konkretnego dnia tygodnia i dodawania notek zawsze w sobotę co drugi tydzień. A więc 2 rozdziały na miesiąc. Nie musielibyście wtedy zaglądać w środku tygodnia w poszukiwaniu notki ;)

3) Myślę, że powstanie jeszcze około 20 - 25 rozdziałów, nie licząc ewentualnych bonusów. Także trochę się jeszcze wszyscy pomęczymy z Karmen xD Postaram się też tak za 5 rozdziałów przywrócić bardziej temat szamanów, bo odbiegłam od tego wątku bardziej niż zamierzałam.

4) Zastanawiam się nad założeniem strony bloga na facebooku. Dodawałabym tam ciekawostki o postaciach, fragmenty pisanych właśnie rozdziałów, odpowiadała na pytania (odpowie.pl się nie sprawdził w tej roli ;P). Ale to już zależy od was, czy byście chcieli coś takiego. I tak zaglądam na facebooka codziennie ze względu na życie prywatne, więc nie zabrałoby mi to czasu, który poświęcam na pisanie ;)

5) I najważniejsze: będę pisać, pisać, pisać! Teraz też przerwałam pisanie rozdziału, żeby tylko was powiadomić o powrocie :) Mam nadzieję, że się ucieszycie :) Jestem też wdzięczna za tyle komentarzy pod ostatnim postem. Oby był choć jeden pod nowym rozdziałem - będzie mi naprawdę miło ;)

No i to tyle, jeśli chodzi o ogłoszenia parafialne. Pozdrawiam was i czekam na wasze zdanie odnośnie pkt. 4 :)

6 komentarzy:

  1. Cudwonie, wręc cudownie! ^^
    Bardzo dobrze, że wróciłaś, bo masz talent i lubię czytać twoje opowiadania...
    ja Ci chyba raczej na razie z szablonem nie pomogę, bo sama się staram doszkolić, bo ostatnio zero pomysłu na żaden szablon nie mam :/ i koleżance muszę jeszcze zrobić xc
    jednak cieszę się,, że rozdziały bę dą częściej. A ten szablon przecież jest piękny i po co go zmieniać ?
    Pozdraeiam i zapraszam na nowego bloga (któregoś z 150 xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://zmien-swoje-przeznaczenie-asakura.blogspot.com/

      Usuń
    2. Cieszę się, że lubisz czytać to, co piszę :) A szablon chcę zmienić, ponieważ doszły mnie głosy, że mógłby wyglądać lepiej i profesjonalniej. Rzeczywiście - przejrzałam kilka blogów i mój wygląda raczej średnio, choć nie mówię, że źle :P
      Na bloga zajrzę na pewno, dziękuję za komentarz :)
      Jakbyś mogła, to powiedz mi jeszcze co sądzisz o punkcie 4.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. A więc uważam, że z fanpagem to świetny pomysł ^^ Oczywiście, jeśli będziesz tam w miarę często zaglądać, nie regularnie, ale często, bo inaczej to nie ma sensu, ale skoro siedzisz często na facebooku (jak na) to warto. Możesz tam np. dawać różne ciekawe infa, co może się przydać, gdy kogoś blogger nie lubi i nie chce mu działać =.=
      A więc uważam, że to świetny pomysł ^^

      Usuń
  2. Awww *w* Ale się cieszę ! Do tej pory byłam skrytą fanką twoich opowiadań lecz dziś postanowiłam się ujawnić :) Trochę żałuje że dopiero teraz dowiedziałam się o powrocie ponieważ usuneło mi wszystkie ulubione strony z komputra, spis blogów wysiadł, a ja nie potrafiłam znaleźć twojego bloga w internecie. Ale nareszcie mi się udało i nie mogę się doczekać rozdziału *-* Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń