6 grudnia 2013

16. Zawieszenie

Jak widać od dawna już nic się tu nie pojawiło, szablon nadal jest w rozsypce (Raion - nie mogę się zalogować na stary numer GG), więc tak jak głosi tytuł - zawieszam działalność na czas bliżej nieokreślony. Nie mam na razie weny, ani specjalnie czasu na pisanie czegokolwiek, poza tym najpierw chcę się zająć doprowadzeniem wyglądu bloga do normy. Nie wiem, czy ktoś będzie tutaj na mnie czekał, a nawet jeśli, to nie wiem jak długo... Tak czy inaczej przepraszam i pozdrawiam was serdecznie, jednocześnie obiecując, że prędzej czy później wrócę tutaj do was, by skończyć tę historię.

7 komentarzy:

  1. No weź mi tego nie rób, prze to ja też weny nie będę miała T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że byłam twoją inspiracją (przynajmniej tak to odebrałam). Niestety z przyczyn osobistych jestem zmuszona na razie przerwać prowadzenie bloga i nie wiem kiedy dokładnie wrócę. Mam jednak nadzieję, że nie zapomnisz o mnie. Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że jednak będziesz miała wenę :)

      Usuń
  2. Karmen, mam małe urwanie głowy, ale szablon od "wieków" na ciebie czeka. Zalinkuję Ci go dziś na DA i sobie pobierzesz, ok? Wena, rzecz zła. Lecz mam nadzieję, że uda Ci się coś wyskrobać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku. Dziękuję ci bardzo :) Ja też mam taką nadzieję. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. http://hakuna939.deviantart.com/art/104-Karmen-418161447?ga_submit_new=10%253A1386366670

      Stąd możesz pobrać szablon.

      Usuń
    3. Dziękuję ci pięknie (choć przyznam, że komentarze pod moim szablonem zabolały - wygląda na to, że to dno, szlam i glony :P).

      Usuń
    4. Oj, przestań. Nie ma czym się przejmować, Ja robię trochę bardziej zaawansowane nagłówki i szablony, no i moje znajome się zdziwiły. Nie bierz tego do siebie :D
      R.

      Usuń