12 września 2013

14. Pytanie + dobre wieści :D

Witam was serdecznie! 
Jak tytuł posta mówi, mam dla was dobre wieści i wiążące się z nimi pytanie. Otóż mam dla was rozdział (muszę jeszcze tylko złapać moją betę), ale jest on potwornie (jak mi się przynajmniej zdaje) długi. Więc pytanie do was - chcecie dwie krótsze (około 5 - 6 stron w wordzie) notki w odstępie tygodnia/dwóch, czy od razu całość, ale później dłużej poczekać na następną część? Liczę na to, że ktoś mi odpowie, bo nie mogę się zdecydować :P
Pozdrawiam ciepło ^_^

EDIT: Decyzja podjęta, będą dwie krótsze notki. Teraz trzeba czekać na moją betę, ale jeśli nie dostanę poprawionego tekstu do środy, to wstawię z ewentualnymi błędami... Tak więc planowane pojawienie się nowego rozdziału: 18 - 19.09. ^^

2 komentarze:

  1. Nie wiem, to zależy od ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, myślę, że lepiej dwie :D Jedna na przykład jutro, kolejna za dwa tygodnie. Tak to wyrobisz się z nowym rozdziałem.
    Pozdrawiam, Raion

    OdpowiedzUsuń