6 czerwca 2013

11. Nowy wygląd bloga ^^

Jak widać blog ma nowy wygląd - wydaje mi się, że już ostateczny, przynajmniej na najbliższy czas. Nagłówek (który jest zasługą mojej koleżanki, za co dziękuję jej ślicznie :*) bardzo mi się podoba, możliwe jednak, że tło jeszcze ulegnie zmianie, ale kto tam wie, czy będzie mi się chciało kombinować ;P
Dodatkowo w podstronie, którą możecie znaleźć w menu - Linki i bannery - pojawił się BANNER mojego bloga (wykonany przez autorkę nagłówka ;3). Jest to też miejsce, gdzie możecie SPAMować, wrzucać linki do swoich blogów i innych stron, które uważacie za godne obejrzenia. Czy coś jeszcze? Hmm... W zasadzie to wszystko, co miałam do napisania. Dodam może jeszcze, że wciąż jestem otwarta na sugestie związane z wyglądem/funkcjonowaniem bloga. To tyle.
Pozdrawiam ;3

1 komentarz:

  1. O fajny. I te szlaczki po bokach ^^. Nagłówek mógłby być trochę lepiej wtopiony w tło, ale nie narzekajmy.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń