28 grudnia 2012

7. Przenosiny zakończone

No więc... Na sam początek chciałabym przywitać wszystkich blogspotowiczów i oznajmić, że wstępuję do ich grona. Wszystkie notki, które do tej pory się tutaj pokazały zostały przeniesione z mojego poprzedniego bloga na onecie. Już od dawna planowałam przeprowadzkę, ale zdecydowałam się dopiero, kiedy naprawdę wyszłam z siebie. Onet zupełnie zmienił wygląd mojego bloga, w opcjach ledwo da się połapać i co chwila były jakieś problemy. Wszystkie dodatkowe strony prócz głównego bloga zniknęły zupełnie w czeluściach wyżej wymienionego portalu. Dlatego też jestem tutaj. Uważam, że blogspot to najlepsza alternatywa dla mojego bloga, wszystko jest tu ładnie i przejrzyście pokazane. Nie muszę się denerwować, że posty nie chcą się publikować, no i generalnie jest tu lepiej. Blog na onecie zostanie niedługo przeze mnie usunięty, bo nie mam do niego szczególnego sentymentu, więc nie podaję linku by tam zajrzeć. Na koniec chciałabym powiedzieć nowym, jak i starym czytelnikom, że niedługo ukaże się nowy rozdział. Dajcie mi tylko trochę czasu na doprowadzenie wszystkiego do końcowego stanu.

Dziękuję uprzejmie za uwagę i pozdrawiam ^^

1 komentarz:

  1. Witamy na blogspocie.
    Mam nadzieje, że Ci się tu bardziej spodoba.
    Jako, że jestem osobą lubiącą pomagać. Jeśli będziesz miała z czymś problem, możesz do mnie śmiało napisać. Podam Ci adres mojego bloga i GG bo raczej na odpowie.pl pytać nie będziesz.
    http://swiat-miedzy-swiatami.blogspot.com
    GG: 1256470
    Czekam na kolejny rozdział.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń