28 grudnia 2012

6. Przenosiny przyśpieszone

Jako, że nowy wygląd i opcje bloga zawiodły moje oczekiwania, zwyczajnie mi się nie podobają i do tego nie bardzo umiem to wszystko ogarnąć, a żeby było mało, to moje podstrony zniknęły w niewyjaśnionych okolicznościach, postanowiłam przenieść bloga szybciej, niż to planowałam. Nie wiem jeszcze, kiedy znajdę czas, by zająć się tworzeniem go na blogspocie, ale podejrzewam, że do końca tego tygodnia mi się to uda. Zwłaszcza, że nowy rozdział jest już praktycznie gotowy i wymaga jedynie kosmetycznych poprawek, więc chciałabym go wam pokazać. Zastanawiam się jeszcze, czy przenieść tam wszystkie rozdziały, które już się ukazały, żeby wszystko było na jednej stronie, bo w zasadzie nie jest tego tak dużo. O wszystkim zostaniecie niebawem powiadomieni. Tymczasem życzę wszystkim wesołych, spokojnych świąt, odpoczynku i dużo weny wszystkim autorom jakichkolwiek tekstów.

Karmen






1 komentarz:

  1. Droga Karmen, sądzę że lepszym rozwiązaniem będzie przeniesienie wszystkiego na blogspot. No i masz racje wygląd onetowych blogów trochę rozczarowuje. Mam nadzieje, że jak najszybciej uporasz się z przeprowadzką i ukażę się naszym oczom kolejny rozdział.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń