28 grudnia 2012

5. Liebster Award

Witam. Zostałam „nominowana” do Liebster Award przez dwie osoby: Lien oraz Raiona. Zastanawia mnie od kogo wyszła taka inicjatywa (jeśli ktoś wie, to chętnie się dowiem) i na czym tak właściwie ma to polegać. Z tego, co zrozumiałam, cała akcja ma po prostu na celu rozpowszechnienie mało znanych blogów.

Blogi nominuje się za „dobrze wykonaną robotę”. Nie wiem jak w chwili obecnej się wpasowuję w to określenie, ale dziękuję za uznanie. Autor nominowanego bloga odpowiada na 11 pytań, później wymyśla własne i zadaje je kolejnym 11 osobom. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Dziękuję więc bardzo wyżej wymienionym osobom za docenienie mojej pracy. Co prawda nie mam aż 11 blogów do nominacji (chyba nawet pięciu nie będzie, bo połowa z tych, które czytam jest zawieszonych, lub z zapowiedzią usunięcia), ale zaangażuję się w zabawę. Najpierw odpowiem na pytania:


Pytania Lien:

1. Wygrywasz wycieczkę w dowolne miejsce na świecie, jakie wybierasz?
Zdecydowanie Japonia, ewentualne USA ;P

2. Jutro ma nastąpić koniec świata, co robisz?
Lepiej, żeby tego nikt nie wiedział – powiem tylko, że połowa z tych rzeczy byłaby niezgodna z prawem i możliwe, że wykraczała poza granice dobrego smaku xD

3. W jakim gatunku są książki, które najczęściej czytasz? Dlaczego?
Zwykle są to fantasy, dramaty, horrory, thrillery i kryminały. Po prostu lubię, kiedy w książce coś się dzieje – niespodziewanego, magicznego, albo po prostu strasznego. Lubię być trzymana w napięciu, albo wzruszana lub rozśmieszana, a tylko te gatunki tak na mnie działają i mają interesującą mnie tematykę.

4. Jakiego języka chciałbyś się nauczyć?
Japoński, francuski, hiszpański i niemiecki. Och, jak ja marzę by być poliglotką…

5. Jaki jaki jest Twój ulubiony kolor?
Czarny, biały i czerwony (ostatnio też ciemny fiolet)

6. Jaką super moc chciałbyś mieć?
Manipulacja czasem – zatrzymywanie go, cofanie, przewijanie do przodu.

7. Gdybyś miał zagrać w filmie, to jaką postać? 
Nie bardzo wiem czego dotyczy pytanie – całokształtu, charakteru, wyglądu? Jak całokształtu, to w sumie musiałabym się strasznie rozpisać, ale zdecydowanie chciałabym zagrać czarny charakter, który tak naprawdę okazuje się być dobrą osobą z jakąś nieciekawą przeszłością. Może coś w stylu Severusa Snape’a z Harrego Pottera? Tylko w wersji damskiej.

8. Jakiej stacji radiowej najczęściej słuchasz?
Nie słucham radia prawie w ogóle, ale jak już to Trójka, RMF-FM lub ESKA.

9. Co najczęściej piszesz?
Opowiadania i teksty piosenek. Chyba, że chodzi o gatunek, to zwykle s-f, fantasy, romans – taki miks.

10. Gdybyś miał możliwość wybrania czasów, w których spędzisz rok, to jakie byś wybrał?
Hmm… Może średniowiecze, pod warunkiem, że żyłabym na dworze, bo jeszcze by mnie przez ten rok ktoś zdążył zabić ;P

11. Jaką porę dnia najbardziej lubisz?
Zdecydowanie noc


Pytania Raiona:

1. Kiedy zaczęłaś pisać?
O matko… Jakieś 6 lat temu? Może nawet osiem. Na początku górnolotne to nie było (nadal nie jest xP), ale właśnie wtedy zaczynałam pisać pierwsze opowiadania.

2. Czemu piszesz?
Uwielbiam opisywać życie swoich postaci, kierować nimi, robić rzeczy, których w prawdziwym życiu nigdy nie będę miała okazji zrobić. Przelewam też w swoje opowiadania czy teksty piosenek emocje, które akurat w sobie noszę.

3. Jaką tematykę blogów lubisz najbardziej?
Fantasy, s-f, horrory, kryminały (choć tych ostatnich jest raczej niewiele). Zwykle są z domieszką romansu (albo raczej są to romanse z domieszką któregoś z powyższych gatunków). Generalnie szukam blogów o podobnej tematyce, co książki, które czytam.

4. Lubisz zwierzęta?
Wręcz kocham. Miałam już kilka zwierząt: rybki, świnki morskie, królika, psy, koty… Teraz mam jednego psa i dwa koty :)

5. Jakiej muzyki słuchasz?
Właściwie wszystkiego po trochu, ale najbardziej lubię rock, metal, pop-rock. Nie gardzę jednak dobrym hip-hopem, rapem czy popem. Wyjątek stanowi disco-polo, od którego trzymam się tak daleko, że nawet nie wiem, czy to dobrze napisałam ;P

6. Jaki jest twój ulubiony pisarz/ka?
Właściwie nie mam ulubionego piosenkarza czy piosenkarki.

7. Jaki jest twój ulubiony aktor/ka?
Tak jak przy powyższym pytaniu: nie mam ;P

8. Ostatnią książką jaką przeczytałaś jest?
O Boże… Chyba „Moja żona wiedźma”, ale właściwie nie mam pewności, czy po tym czegoś nie czytałam xD

9. Lubisz szkołę?
Teoretycznie, czy w praktyce? Teoretycznie tak, w praktyce różnie to bywa.

10. Jakie jest twoje hobby?
Trochę tego jest. Między innymi śpiewanie, rysowanie, pisanie (jak widać po blogu) i kilka innych, mniej lub bardziej istotnych rzeczy.

11. Lubisz czekoladę?
Jako dziewczyna nie mogę powiedzieć „nie”. Przyznam nawet, że dzień bez kawałka czekolady to u mnie święto lasu, które raczej się nie zdarza.


Moje nominacje (te osoby zapewne były już nominowane, ale to chyba nie jest problem? ;P):

1. http://rachel-len-sk.blogspot.com/
2. http://sk-new-story.blogspot.com/
3. http://swiat-li-anahi.blog.onet.pl/ (mimo, że od kilku miesięcy nie pisze)
4. http://asakura-no-futago-in-porando.blogspot.com/

Mało tego, ale jednak. Liczą się chęci! xP


Pytania:

1. O czym było pierwsze opowiadanie napisane przez ciebie?
2. Czy wiążesz z pisaniem swoją przyszłość?
3. Masz do wyboru tylko jedną postać ze swojego opowiadania, z którą chciałabyś być – kto to będzie? Dlaczego?
4. Czy jest coś, co kolekcjonujesz? Jeśli tak, to co to jest i czemu akurat to?
5. Twój wymarzony zawód to…? Dlaczego?
6. Jak dobrze radzisz sobie w szkole?
7. Skąd wziął się twój pomysł na bloga?
8. Masz rodzeństwo?
9. Co najchętniej robisz w wolnym czasie prócz pisania?
10. Jaki program najchętniej oglądasz w telewizji?
11. Gdybyś mogła wybrać tylko jedną rzecz – telefon, komputer lub telewizor – co byś wybrała?


To i to tyle. Teraz lecę napisać na blogach nominowanych osób :). Dla tych, którzy czekają na kolejny rozdział mam smutną informację – prawdopodobnie w tym miesiącu nic już nie napiszę. Jestem wyczerpana i prawie w ogóle nic nie piszę. Kolejna część jest już zaczęta, ale do końca jeszcze długa droga. Musicie uzbroić się w cierpliwość.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz