27 grudnia 2012

1. Początek

Witam na moim blogu. Historia, którą zamierzam tutaj napisać, będzie opowiadała o nietypowej nastolatce, która wraz z rozpoczęciem Turnieju Szamanów zaczyna spotykać nieoczekiwane, interesujące osoby. Całe opowiadanie oparte będzie na mandze&anime (choć bardziej na anime, gdyż nie miałam przyjemności czytania całej mangi z tej serii) Shaman King. Bohaterowie nie są utrzymani w kanonach, wiele zmieniłam na potrzeby swojego opowiadania, także dla prawdziwych fanów, niektóre zachowania bohaterów mogą być zaskoczeniem, a nawet nie spodobać się.

Pisałam już wcześniej tę samą historię, jednak wieloletnie pisanie sprawiło, że poprawiłam nieco swój styl. Dlatego też postanowiłam wrócić do mojej pierwszej postaci, której poświęciłam czas i od której tak naprawdę rozpoczęło się moje pisanie – Karmen Amasuka. Kilka postaci, które pojawią się jako bohaterowie epizodyczni i drugoplanowi, są postaciami moich dawnych przyjaciółek, które również swego czasu pisały o tym anime – Shanon Hino, Terra Botosai czy Ann Kyoyama. Ale o nich przeczytacie już w samym opowiadaniu. Kiedyś dostałam od nich zgodę na wykorzystanie postaci, ale nie wiem, czy nadal jest ona aktualna…
W każdym razie mam nadzieję, że czytanie tego bloga sprawi komuś tyle przyjemności, ile mi jego pisanie, chociaż wiem, że czasy tego właśnie anime, dawno już minęły. Może niektórym odświeżę nieco pamięć i przypomnę stare lata?

Na koniec dodam, że zarówno blog jak i podstrony, są nadal w budowie. Gdy je skończę, pojawi się tutaj pierwsza część – prolog, zatytułowany „Wspomnienia”. Sądzę, że uda mi się to zrobić jeszcze w przeciągu nadchodzącego tygodnia. Tak więc do zobaczenia.

3 komentarze:

  1. Fajnie, że powstaje kolejne opowiadanie na ten temat! :DMy też właśnie takie zaczęłyśmy, jeśli chcesz możesz nas odwiedzić http://dzwonek-wyroczni.blog.onet.pl/Było by nam bardzo miło, gdybyś przeczytała rozdziały (wiadomo początek jest nudny, ale w rozdziałach od 3-końca będzie się dużo działo :D)Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. amidamaru1@onet.pl13 lutego 2013 23:27

    Dzięki za uznanie mojego bloga,… właśnie zaczęłam dodawać nowe rozdziały, zapraszam. Tak na prawdę dopiero ostatnio oglądnęłam odcinki szamanów, bo wcześniej nie szczególnie. Teraz je po prostu kocham;) … … Przeczytałam początek i sądzę, że twoje opowiadanie może być bardzo ciekawe. Z chęcią będę je czytać. Dzięki za dodanie do linków, a to kiedy je dodasz, nie ma dla mnie znaczenia, to i tak jakieś wyróżnienie xD. Czekam na powiadomienia o rozdziałach i zapraszam do czytania u mnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Reika_Asakura13 lutego 2013 23:28

    WoW,cudnie piszesz,nie to co ja…chyba bede tutaj wpdac czesciej xD

    OdpowiedzUsuń